RALLYE PEKING - ROŽŇAVA - PARIS 2013

PEKING - PARIS MOTOR CHALLENGE 2013

...

33 DEŇ 29.6.2013

29. etapa Troyes – Paríž 190 km. /12 247 km./

Paríž, Námestie Place Vendome cieľová čiara. Každý, kto prešiel kolesami cieľovú čiaru, sa môže považovať za víťaza. Plné námestie ľudí vítajúcich pretekárov, tak sa končí Peking – Paríž 2013. Už koniec koncov nikto v poslednej etape sa nechcel pokúšať o osud na posledných 190 km. Posádky ukončili tak náročné dobrodružstvo a už ostávajú iba spomienky. „Bolo to úžasne zorganizované preteky nádherná cesta dohromady všetko dohromady“ – povedal Gerry Crown 81 ročný /jeho spolu jazdec Matt Bryson/ z Austrálie víťaz v kategórie Classics zároveň aj celkový.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

32 DEŇ 28.6.2013

28 etapa - Gstaad - Troyes 453 km.

V Pekingu 28.5.2013 nastúpilo na štart 96 aut, aby prekonali vzdialenosť 12 247 km, cestou necestou zvládli tuto dlhu trasu a zajtra prešlo 86 vozidiel cez cieľovú čiaru v Paríži. Medzi pretekármi panuje dobra atmosféra v očakávaní zajtrajší deň. Zajtrajšia etapa dlhá 190 km z Troyes do Paríža ukončí tieto náročné preteky historických vozidiel rozhodne o víťazovi 5. Peking do Paríž Challenge 2013.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

31. DEŇ - 27.6.2013

27 etapa - Davos – Gstaad 325 km.

V Mongolsku piesok vo Švajčiarku sneh počas pretekov snežilo a viditeľnosť bola 15 – 20 m. To sú tie pravé neľudské podmienky a ťažkosti v týchto pretekoch . Prekonať Švajčiarske Alpy s moderným autom dá zabrať vodičom ale prekonať alpy na historických autách sa hovorí odvaha a prekonať alpy s vozidlo Ford Model T z roku 1913 čo dnes má rovných 100 rokov sa hovorí hrdinstvo tak ako to dokázala posádka Nicky Bailey s Najda Saralam /Saralamová/. Na tomto úseku sa uskutočnili tri časové kontroly. Pretekári mali najväčšie problémy s prehrievaním bŕzd i keď teplota bola na bode mrazu. Večer všetci boli v dobrej nálade a tešia sa na záverečné jazdy do Paríža. Na Vaše otázky ohľadom časových kontrol . Vozidlá vyrobené pred rokom 1941 majú na určenom úseku dosiahnuť priemernú rýchlosť 60 – 70 km/ hod a vozidla vyrobene po roku 1941 priemernú rýchlosť 80 – 85 km/ hod. Bez rozpisu dosiahnuť uvedené rýchlosti na autách staršie ako 40 - 100 rokov je obdivuhodné.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

30. DEŇ - 26.6.2013

26. etapa - Schladming /Rakúsko/– Davos /Švajčiarsko/

428 km Deň sa začína prejazdom hôr s dlhým stúpaním. Meraný úsek vedie po úzkej štrkovitej ceste s množstvom prudkých stúpaní cez krásnu krajinu so zasneženými kopcami. Mnohí pretekári majú problémy so svojimi autami. Vozidlo Ford Model A z roku 1929, má problémy s vodným čerpadlom. Po úspešnej oprave auto pokračuje v pretekoch. Vozidlo z roku 1940 Studebaker, zas potrápilo posádku poruchou na prevodovke. Napätie prevláda aj medzi pretekármi. Cieľ je už tak blízko, no predsa ďaleko. Na autách treba každý deň prevádzať opravu, alebo dôslednú kontrolu. V etapovom meste Davos počuť viacero príbehov zo strany pretekárov, ako si poradili s náročným prejazdom a ťažkými úsekmi, aké boli v Alpách.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

29. DEŇ 25.6.2013

25. etapa Bratislava – Schladming / Rakúsko / 442 km.

Po prejdení 270 km. od Bratislavy v meste Grobming sa konala dnešná horská časová kontrola. Uvedené mesto je už zvyknuté na motoristicky ruch tu sa organizujú najvýznamnejšie veteránskych súťaže Ennstal- Classic. Veľké stúpanie hneď za mestom na vrchol cieľa preveril techniku jazdy vodiča auta. Nie každý sa dostal do cieľa bez problémov vozidlo Ford Model A museli naložiť na nákladné auto a na vozidle štartovacím číslom 33 Cadillac La Salle došlo k prehriatiu motora a museli meniť tesnenie pod hlavou valca. Tieto veľké motory V8 používané v druhej svetovej vojne na pohon tankov sú jednoduché a tak ľahko sa opravujú. Aj ostaní pretekári mali problémy i keď maličkosti ale časovo náročné hodiny tikajú a je treba ešte do cieľ zvládnuť náročné trasy v Švajčiarku. Minútové rozdelí medzi pretekármi posledných časových kontrolách môžu rozhodnúť celový výsledok.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

28. DEŇ 24.6.2013

24. etapa Košice – Bratislava 491 km.

Ráno, už o 7.15 hod., nastupovali pretekári na štart, pred hotelom Yasmín v Košiciach. V dnešnej náročnej etape absolvovali pretekári päť časových kontrol. Prvá, už po hodine, z Úhornej do Krásnohorského Podhradia. Náročný kľukatý prechod preveril zručnosť vodičov, ale najmä technický stav bŕzd, pri zostupe. U mnohých áut bolo možné pozorovať, ako sa zahrievajú. Ďalšou náročnou časťou za Revúcou, bolo tzv. Peklo / Revúca – Železník /. Tento terén ich tiež poriadne preveril. Záver pretekov sa konal na pretekárskom okruhu slovakiaringu. Po absolvovaní tejto etapy sa pretekári, ako býva u nich zvykom, pustili sa do opráv svojich tátošov. Niektorí sa po ubytovaní venovali odpočinku pri chladenom pive. AVG

 Časový harmonogram pre Slovensko - klik TU.

 

Fotozostrih Rožňava 1:

 

Fotozostrih Rožňava 2:

 

Foto prejazd Rožňavou:

PEKING - PARIS MOTOR CHALLENGE 2013

 

...

27. DEŇ 23.6.2013

23. etapa Ľvov /Ukrajina/ - Košice / Slovakia / 368 km.

Bezproblémový štart v meste Ľvov. Tak, ako predchádzajúci deň, aj dnes sa ľudia prišli rozlúčiť s účastníkmi pretekov v krojoch, ba poniektorí aj dobovo oblečení. Táto etapa sa obišla bez problémov, až na menšie poruchy. Prechod z Ukrajiny na Slovensko sa uskutočnil včas, takže sa pretekári nezdržali pri vstupe na Slovensko. V metropole Košíc ich vítalo množstvo ľudí i napriek búrke, presne v cieli. Po odparkovani auta sa pretekári mohli ubytovať, ale boli aj takí, čo sa pustili do opráv svojich vozidiel. Tí fanúšikovia, ktorí boli v etapovom meste Košice, mohli vidieť unavených pretekárov, ale odchádzali s jedinečnými zážitkami, ktoré nevidia každý deň.

Zdroj: Auto Veterán Gemer Rožňava

  

Foto z 23-tej etapy:

PEKING - PARIS MOTOR CHALLENGE 2013

 

Zopár foto z Košíc:

PEKING - PARIS MOTOR CHALLENGE 2013

 

Fotozostrih PEKING - PARIS, 23. june 2013, Slovakia, Košice, Hlavna ulica III.:

 

Fotozostrih PEKING - PARIS, 23. june 2013, Slovakia, Košice, Hlavna ulica II.:

 

Fotozostrih PEKING - PARIS, 23. june 2013, Slovakia, Košice, Hlavna ulica I.:

 

Fotozostrih, Košice - parkovisko pri Jumbo centre:

...

26. DEŇ 22.6.2013

22. etapa Kyjev – Ľvov 583 km.

Staré mesto Ľvov na západe Ukrajiny, nemusí byť veľmi známe, ale jeho obyvatelia určite vedia ako sa treba postarať o privítanie účastníkov Peking- Paríž. Kvôli lemujúcemu davu ľudí v uliciach mesta, znamenalo prejsť do hotela- zhruba jeden kilometer, asi hodinu. Bol tam postavený obrovsky oblúkový stan s rampou, pri ktorom vyhrávala kapela. Samotná dnešná etapa bola náročná, organizátori na poslednú chvíľu zmenili trasu, ktorá prechádzala prevažne cez hrboľatý povrch. Všetci pretekári sa museli obísť bez navigačného zariadenia. Neďaleko Kyjeva sa uskutočnili rýchlostné testy na technicky náročnom okruhu. Najrýchlejšie kolo na trati dosiahol Holanďan, na aute Holden 48-215 FX 5,7l .

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

 

...

25. DEŇ 21.6.2013

Kyjev – oddychový deň

Tento deň môžeme nazvať dňom opráv. Posádky dnešný deň využili na kontrolu a opravy áut. Tento voľný deň je posledným dňom pred cieľom. Posádky bojujú o čo najlepšie umiestnenie. Pretekári sú si vedomí, že horské časovky organizované na uzavretých cestách s výlukou dopravy na Slovensku, v Rakúsku a vo Švajčiarsku, môžu zamiešať doterajšie poradie. Pretekári, ktorí stratili vzácne minúty v Mongolsku, ich majú možnosť v týchto horských časovkách získať späť a vylepšiť si tak celkové poradie.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

OZNÁMENIE

Vážení fanúšikovia motorizmu!

Aj na týchto stránkach Vás pravidelne informujeme o najdrsnejších pretekoch historických vozidiel, 5. ročníka Peking - Paríž, ktoré odštartovali 28.5.2013, pri Veľkom čínskom múre. Vozidlá sa vydali sa na trasu dlhú 12247 km. V rámci týchto pretekov máme jedinečnú možnosť sledovať ich účastníkov pri prejazde aj cez náš okres. Prejazd sa uskutoční v pondelok, 24.6.2013. Najlepšie podmienky sledovania budú v Krásnohorskom Podhradí, alebo na Štítnickej ceste, smerom na Revúcu. Ďalšia možnosť je sledovať časovú kontrolu Úhorná - Krásnohorské Podhradie. Prvé vozidlo bude odštartované o 8.15 hod. / uzávierka cesty o 7.30/. Veríme, že tak, ako ostatní priaznivci motoristického športu v iných štátoch, mestách a obciach, že aj Vy prídete pozdraviť a podporiť pretekárov a pozrieť sa na krásne historické autá. Po absolvovaní doterajších 9968 km, z celkového počtu 96 áut na štarte, v pretekoch pokračuje 89 vozidiel.

                                                                       Auto Veterán Gemer Rožňava

...

24 DEŇ 20.6.2013

21 etapa: Charkov - Kyjev 485 km.

Uvedená etapa sa zaraďuje medzi ľahké etapy. Viedla prevažne po vidieckych cestách, lemovaná slnečnicou pšenicou, alebo kukuricou. Počas nej sa uskutočnilo niekoľko časových kontrol. Ani tentoraz sa niektoré posádky neobišli bez poruchy. Auto so štartovacím číslom 94, Bentley R- Type, ktoré so sebou nesie na strešnom nosiči náhradné diely, bolo preťažené a bolo potrebné ho naložiť na odťahovacie vozidlo. Nasleduje oddych v servise a výmena tesnenia hlavy valcov.

Poľská posádka na aute Jaguár XK 150, musí meniť spojku. Náradné diely sú už na ceste, a oni veria, že nastúpia a budú pokračovať v pretekoch až do ciela.

Zároveň sa ospravedlňujeme za mylnú informáciu, ohľadom dňa odpočinku. Deň odpočinku je piatok, 21.6.2013.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

23 DEŇ /19.6.2013/

20 etapa Voronež / Rusko / - Charkov / Ukrajina/ 364 km.

Predtým, ako sme sa rozlúčili s Ruskom, naše cesty viedli na pretekársku dráhu v meste Belgorod, kde si pretekári na náročnom okruhu mohli vyskúšať svoje schopnosti a zručnosť ovládať auto. Okruh tvorí asfaltový povrch, ale aj prašná časť . Najlepšie si počínali na dvojlitrovom Porsche 911, so štartovným číslom 93. Bol to bezproblémový prechod cez hranice s Ukrajinou.Ukrajinská federácia Motorsport usporiadala pre zúčastnených pretekárov úžasné privítanie, v prekrásnom meste Charkov. Tisíce ľudí na uzavretom námestí, dievčatá v tradičných krojoch. Všadeprítomné televízne štáby a svorka fotografov. Zajtrajší deň je posledným dňom „odpočinku“ pred samotným cieľom do Paríža. Pretekárov čakajú opravy áut, aby boli pripravené čo najlepšie.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

22 DEŇ /18.6.2013/

19 etepa Saratov – Voronež 545 km.

Zajtra sa pretekári lúčia s Ruskom - po prekročení hraníc s Mongolskom, pociťujú obrovskú pomoc a podporu miestnych obyvateľov, čo je fantastický pocit. Keith Ashworth potreboval čelné sklo na svoj Mercedes a keď bol na večeri, dostal správu, že čelné sklo leží pri aute. Nemal sa ani komu poďakovať. To je jedna z mnohých perličiek v Rusku. Takéto prípady sú pre pretekárov jedinečné a nezabudnuteľné. Dnešná trasa viedla prevažne po poľných cestách, za občasných prehánok. Niektorí pretekári skončili v trávnatom poraste, čo malo za následok stratu cenných minút. Dnešnú časovú kontrolu najlepšie zvládla posádka vozidla Porsche 911, so štartovným číslom 63, s náskokom 4 minúty a 50 sekúnd pred druhým autom.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

21 DEŇ 17.6.2013

18 etapa: Samara – Saratov, 435 km.

Preteky cez ruské stepi, teplota v tieni 36 C, neblaho pôsobí na posádky: Spôsobuje únavu a čoraz častejšie poruchy na vozidlách. Spoľahlivosť vozidla rozhoduje o výsledkoch. Hlavným cieľom každého účastníka je dôjsť s vozidlom do Paríža, bez ohľadu na poradie. Počas tejto etapy vozidla Ford Model A r.v. 1929 a auto Pontiak Deluxe r.v. 1940, putovali kvôli poruche na korbu nákladného auta. Po oprave budú vozidla pokračovať v pretekoch, aj napriek udeleniu trestných bodov.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

 

...

20 DEŇ 16.6.2013

Deň odpočinku v meste Samara

Deň pre mnohé posádky sa začínaná na parkovisku alebo v miestnych servisoch. Auta treba , čo najlepšie dať do poriadku a nastúpiť na zajtrajšie preteky . No posádka štartovným číslom 8 Bentley 4½ s Dánskou posádkou dočasne preteky končia . Na aute majú značne poškodenú nápravu a je nutne vozidlo odniesť do Kyjeva kde je posledný voľný deň pred cieľom. Tak po celkovom poradí z tretieho miesta po prijatí sankcii budú pokračovať v pretekoch.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

19 DEŇ / 15.6.2013 /

17 etapa z Ufa do Samara 461 km.

Doslova horúci deň. Posádky prechádzajúce cez zelene pastviny ruských stepí sa dostavajú sa do mesta Samara. Mnohý pretekári majú značne problémy so svojimi autami čakajú na zajtrajší voľný deň, kedy sa pustia do opravy. Objednané náhradné diely už čakajú na vozidla. Lákadlom za lacným ruským benzínom mimo čerpacích staníc sa neoplatilo, nakúpili benzín s vodou a nastali problémy s prevádzkou chodu motora. Po odlúčení vody pomocou odlučovačov mohli pokračovať v pretekoch. Z doteraz 96 štartujúcich vozidiel z Pekingu pokračuje v pretekoch 90 áut .

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

18 DEŇ / 14.6.2013 /

16. etapa z Jekaterinburgu /Ázia Rusko/ do Ufa / Európa Rusko / 481 km.

Deň keď opúšťame Áziu a stupujeme do Európy. Pocity sú prijemne ale ciel ešte značné vzdialený. Dnešná časová kontrola viedla cez hustý les s štrkovitou cestou plných hlučných kukučiek. Našťastie menej lesnej zvery ako predchádzajúci deň ale o to viac bodavého hmyzu. Niektoré auta sú značné poruchové a posádky očakávajú deň voľna aby mali viac času opraviť svoje vozidla

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

17 DEŇ /13.6.2013 /

15. etapa z Tyumenska do Jekaterinburgu - 360 km.

Táto etapa sa niesla spomienkami na včerajší deň a pretekári mali za úlohu presunúť sa do cieľa. Samotná trasa viedla cez malé dedinky s celkom dobrými cestami. Dnešná časovka bola zrušená. Záujem obyvateľstva o preteky je veľký a divákov bolo miestami viac ako komárov v tejto oblasti.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

16 DEŇ /12.6.2013 /

14. etapa Omsk - Tyumen, 632 km, deň s tragickými následkami Začiatok dnešnej etapy vyzeral ako bezproblémový deň. Veď celá trasa viedla po asfaltových cestách, s časovými kontrolami na vedľajších poľných cestách. Uprostred pretekov došla smutná správa. Auto so štartovným číslom 92, Chevrolet C10 pickup z roku 1970 havarovalo a zahynula 47 ročná pretekárka Emma Wilkinson /GB/, matka dvoch detí.

       Emma Wilkinson GB

Jej partner Peter Devies vyviazol bez zranenia, no pri nehode zahynuli aj ďalší dvaja občania Ruska. Uvedenú dopravnú nehodu vyšetruje miestna polícia v spolupráci s organizátorom rally Peking - Paríž, MZV Ruska a Britskou ambasádou.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

 

15 DEŇ 11.6.2013    13 etapa Novosibirsk - Omsk 668 km

Keď princ Borghese v roku 1907 počas prvých pretekov Peking - Paríž prechádzal na aute TALIANA 45 hp mestom Omsk, masy ľudí ho vítali a obdivovali autá. Bola to senzácia, ako keď prvý astronaut pokoril vesmír. Dnes opäť veľké davy, od malých detí až po dospelých, lemovali rieku Omsk a prišli pozdraviť tohtoročných účastníkov . Dnešná etapa viedla mimo hlavnej cesty, cez lesy so striebornými brezami. Po včerajšom „odpočinku“, kedy však každý mal čo opravovať na vozidle, prekonala väčšia časť posádok túto vzdialenosť bez problémov.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

...

14 DEŇ Odpočinkový deň - 10.6.2013

Od rána sa parkovisko napĺňa pretekármi a mechanikmi, aby svoje autá pripravili na ďalší deň. Niektorí majú väčšie závady, iní len odstraňujú z áut mongolský prach. Napr.na Porshe 356 z roku 1964 sa pred včerajším cieľom zlomil kľukový hriadeľ motora a po dnešnej výmene veria, že zajtra nastúpia na preteky do Omska v dĺžke 680 km.

Foto - klik TU. Zdroj : AVG

 

13 DEŇ 12. etapa - 9.6.2013

Na trase z Aya do Novosibirska, v celkovej dĺžke 560 km, boli stanovené tri časové kontroly, ktoré viedli cez miestne farmy a prechádzali krásnym brezovým porastom po poľných cestách, smerujúc do rušného mesta Novosibirsk. Najviac pozornosti sa dostávalo domácim pretekárom na aute Moskvič 412 / 1600cm, ktorí sú v celkovom poradí na ôsmom mieste a vo včerajšej časovke sa umiestnili s tretím najlepším časom. Zajtra čaká posádky odpočinkový deň, no skôr to bude deň opráv.

...

Aktualizácia 6.6.2013 - 08,30 hod.:

12 DEŇ / 8.6.2013/ 11 etapa Tashanta / Mongolsko / - Aya / Rusko / 470 km

Dnes ráno sa prechádzalo cez dva nezávislé hraničné prechody z Mongolska do Ruska. Vopred pripravené doklady na hraniciach boli skúškou trpezlivosti, ale brány boli otvorené s predstihom. Od odchodu z Číny sa prvýkrát naskytol pohľad na hladké asfaltové cesty. Slnko pražilo, i keď počas noci bolo - 5° C a čelné sklá boli pokryté ľadom. Pohľad na zelené stromy vzbudzoval v pretekároch dobrý pocit. Veď absolvovať trasu v Mongolsku, s krutými prírodnými podmienkami, už samo hovorí o úspechu. A práve tieto podmienky robia tieto preteky Peking-Paríž unikátnou udalosťou cestovania za dobrodružstvom. Ďalšie etapy nie sú o nič ľahšie, ale už dnes bolo cítiť iné podmienky života. . Foto - klik TU. Zdroj : AVG

Aktualizácia 7.6.2013 - 22,39 hod.:

10 DEŇ / 6.6.2013 /

Jednoducho najkrajší deň pretekov. Išlo sa po naozaj krásnej trase medzi horami, so zasneženými vrcholmi po oboch stranách cesty. Niečo tak prekrásne vidieť málo kde na svete, s výnimkou Kanady. Očarujúca príroda však nijako neuľahčila posádkam trasu dlhú 259 km. Medzi dvomi horami museli posádky zvládnuť prudké horské stúpanie a niektorí dokonca volili spiatočnú rýchlosť, aby mohli cúvaním zvládnuť náročný terén a ukončiť deň rozložením stanov v malej zátoke veľkého priezračného jazera Uureg. Zajtra /t.j.7.6.2013/ je posledný deň pretekov v Mongolsku a etapa končí v blízkosti hraníc s Ruskom.

 Foto - klik TU. Priebežné výsledky - klik TU. Zdroj : AVG

 

Aktualizácia 6.6.2013 - 08,30 hod.:

Po chladnej až mrazivej noci sa posádky vydali na trasu dlhú 288 km od jazera Telmen k jazeru Chjargas. Prechádzali už za krásneho slnečného počasia. Väčšia časť cesty mala piesočný a štrkový povrch, s náhlymi prekvapeniami do úzkych roklín, kde bolo potrebné zísť až na ich dno. Na vozidle Bentley 31 prerazili palivovú nádrž, čo si vyžiadalo naložiť ho na nákladné vozidlo a odviezť opraviť do tábora. Niektoré vozidlá, ako MG TC č.10 a Chevy Suburban 36 z Texasu, zapadávali bahenných úsekoch piesku a neboli sami, čo mali ťažkosti. Ako je v Mongolsku zvyčajné, poveternostné podmienky pri západe slnka zosilňuje vietor až na víchricu s piesočnou búrkou. Už len dve noci kempovania a posádky sa dostanú na ruské hranice, kde o práčovne a služby bude veľký záujem. Po desiatej etape zverejníme dočasné umiestnenia vozidiel. . . Foto - klik TU. Zdroj : AVG

 

Aktualizácia 5.6.2013 - 16,00 hod.:

8. Deň

Môžeme konštatovať, že ôsmy deň 4.4.2013 pretekov bol oproti predošlej etape skvelý deň. Vozidlá premávali po piesočných a štrkových cestách. Napriek náročnému terénu, boli cesty v oveľa lepšom stave, ako očakávali posádky. Večer rozložili tábor vedľa jazera Telmen. . Foto - klik TU. Zdroj : AVG

 

Aktualizácia 3.6.2013 - 23,30 hod.:

7. Deň

Na dnešnej 6. etape Buldan - Murun, ktorá merala 350 km, sa posádky zhodli, že to bol doposiaľ najťažší deň pretekov. Niektoré vozidlá museli poruchy odstraňovať počas samotných pretekov. Prevažne poškodené, alebo zlomené nápravy, prepichnuté pneumatiky a pod., sa darilo opraviť aj za pomoci miestnych obyvateľov. Pri zapadajúcich slnečných lúčoch sa ešte stále čakalo na tucet vozidiel, ktoré postupne dochádzali do cieľa. Pri využití denného svetla v stanovom tábore bolo vidieť zváranie, brúsenie a rôzne opravy, aby mohli byť vozidlá pripravené na nasledujúci deň. . Foto - klik TU. Zdroj : AVG

 

Aktualizácia 3.6.2013 - 14,00 hod.:

Pridené nové foto. Foto - klik TU. Zdroj : AVG

Aktualizácia 2.6.2013:

Dnešná etapa z Ulánbátaru do Bulganu / Mongolsko / merala 343 km. Trať bola oveľa náročnejšia, ako v predchádzajúcich dňoch. Uprostred časovky mali niektoré vozidlá problémy, zišli z cesty a zapadli v bažinatom teréne. Niektoré posádky strácali drahocenné minúty. Pre ťažkú haváriu odstúpilo z pretekov vozidlo VW Beetle so štartovným číslom 54 ,avšak bez ujmy na zdraví posádky. Noc strávia všetci účastníci pretekov na obrovskej trávnatej ploche, kde si rozložili stany. Foto - klik TU. Zdroj : AVG

 

Aktualizácia 1.6.2013:

5 DEŇ- Ulaan Bataar - odpočinkový deň.

1. júna 2013 Je to deň odpočinku, ale v skutočnosti majú posádky a mechanici plné ruky práce, takže na oddych sa nedá ani pomyslieť. Po absolvovaní 1702 km, sú na parkovisku rozložené súčiastky z vozidiel a pripravuje sa /okrem ostatných etáp/ zajtrajšia 6. etapa, ktorá je jednou z najnáročnejších v Mongolsku a preverí každú jednu posádku. Z 96 posádok, ktoré nastúpili na štart, doteraz pokračujú všetci.   Foto z dnešného dňa - klik TU. Zdroj : AVG

 

Aktualizácia 29.5.2013:

Prinášame Vám pár fotiek z z tretej etapy z Erenhot / Čína / – Altanshiree / púšť GOBI Mongolsko / merala 296 km . Ďalšia etapa viedla z Daihai do Eronhotu /Čína/ a merala 508 km. Foto - klik TU. Zdroj : AVG

 

Aktualizácia 29.5.2013:

Prinášame Vám pár fotiek zo včerajšej a dnešnej etapy. Dnešná etapa viedla z Daihai do Eronhotu /Čína/ a merala 508 km. Foto - klik TU. Zdroj : AVG

Aktualizácia 28.5.2013:

Peking - Paríž Motor Challenge 2013

Ako sme Vás informovali, preteky historických vozidiel Peking - Paríž Motor Challenge 2013, povedú dňa 24.6.2013 aj cez náš okres Rožňava

/Časovka štart prvé vozidlo 8:15 Úhorná - Krásnohorské Podhradie , prejazd cez Rožňavu - Štítnik - Jelšavu do Revúcej /.

Dnes /28.5. 2013/ odštartoval 5. Ročník rally historických vozidiel pod veľkým oblúkom čínskeho múra, po slávnostnom programe o 9.00 hod. miestneho času, zoradením historických vozidiel za účasti 96 posádok z 26-tich krajín. Posádky sa vydali na 12 247 km dlhú cestu do Paríža.

Prvá etapa Peking - Dahai, ktorá začala za krásneho slnečného počasia, merala 472 km a prechádzala prevažne po hrboľatých cestách s veľkými kalužami vody, po bo búrkach z predošlého dňa. Do cieľa došlo všetkých 96 vozidiel, i keď s menšími problémami.

2 fotky z prvej etapy klik TU a viac foto na stránke - klik TU.

 

Aktualizácia 24.3.2013:

Aj tieto autá (Foto - klik TU.) uvidíme v Rožňave dňa 24.6.2013 počas RALLYE PEKING - PARIS 2013:

 

PEKING - PARIS MOTOR CHALLENGE 2013

PEKING - PARIS MOTOR CHALLENGE 2013

PEKING - PARIS MOTOR CHALLENGE 2013

PEKING - PARIS MOTOR CHALLENGE 2013

Konverzný kurz 1€ = 30,1260 Sk

BRITAKOV umelecké kováčstvo

čistiareň

JSU Rožňava - výroba prívesných vozíkov

voda plyn kurenie

Kachliarstvo JANES

Gemerský magazín

Voľby do VÚC 2017

KSKauto Rožňava Brzotín

HELL MECY

vaša reklama tu

Miesto pre Vašu reklamu

Ďalšie reklamy aj TU

...

kalendár 2016

...

[CNW:Counter]